jeudi 11 août 2011

cory

Importăm iubirea, sub toate formele. Aşa cum am invăţat, cum ne-au educat părinţii, cum am învăţat din propriile experienţe, aşa cum ne-am speriat la un moment dat de o iubire care ni s –a părut ca nu ni se cuvine, în care nu am avut incredere, aşa cum am meritat iubiri pe care nu le-am avut niciodată, dar le-am dorit cu orice preţ, aşa cum am pierdut iubiri, aşa cum am văzut în filme sau am citit în carti, asa cum…s-a vorbit intr- o literatură care nu se va termina niciodata, slavă Domnului. Cu toate astea, mulţi dintre noi nu invătăm nimic.  Asta-I rău. Cu toate astea, iubim. Asta-i bine.

2 commentaires:

  1. Să importăm iubirea, daca nu de Valentine s day, pentru că vine de la americani şi numai ei “sunt de vină”, măcar de la români, că vorba aceea, e vorba de tradiţie, atât. Doar ATUNCI să iubim. A doua zi putem sa revenim la normal şi la problemele cotidiene care ne mănâncă nu-i aşa , toată VIAŢA.

    RépondreSupprimer
  2. Lupta pentru drepturile tale e doar a ta. Şi odată cu tine, poate se vor mai găsi câţiva. Ei vezi, cum te ajută D-zeu? el nu te vrea călduţ, te vrea rece sau fierbinte.

    RépondreSupprimer